WGG blogja

Gáspár és Csenge mindennapjai.

Friss topikok

  • borisirokay: Ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!!!!! (2011.07.29. 11:56) Édesanyámnak!
  • Spory: Drága Rocknagyim! Tudtam, hogy számíthatok rád! :) (2011.04.22. 11:20) Filozófiai kérdések
  • borisirokay: Gáspii, nagyon rendes tőleg, hogy elvitted a szüléket az állatkertbe, ideje volt már... puszii!! (2010.06.04. 15:36) Amerikai nagybácsi
  • borisirokay: macis szerkó roccccccks 4 ever. (2010.04.23. 15:19) Lachtal
  • borisirokay: jó a tollad Gáspi, bár azóta t meg is nőtt jócskán, de te mindig szép vagy lássuk be... (off: all... (2010.04.23. 15:18) Első

Címkék

ábel csenge (1) állatkert (1) allée (1) anna (2) annácska (2) ausztria (1) bábozás (1) bálint (2) benő (2) bölcsi (1) borcsi (1) bori (3) café ponyvaregény (1) campona (1) cards (1) Címkék (4) cirkusz (1) család (5) Csenge (1) csepel (2) danubius hotel (1) december (1) domi (4) első (1) éva (1) fürdés (4) ginus (1) guszti (1) gyurka (1) hajvágás (1) jutka nagyi (4) karácsony (2) kenesei csapat (2) kinga (4) kisvasút (1) laci nagypapa (4) laura (2) lépcső (1) lépés (1) london (1) lovaglás (2) müpa (3) müpás nénik (4) nfl (3) nyaralás (1) orsi (1) ovi (4) pálinka (1) péter (1) polip (1) ricsi (3) ringató (1) sárvár (1) süti (1) szánkó (2) szilveszter (1) szülinap (3) tata (3) tomi (1) tropicarium (1) tűzoltó (1) usa (1) videó (5) vince (2) zsuzsi (1) Címkefelhő

Linkblog

Ígéretemhez híven

2010.03.02. 11:37 - Spory

Címkék: videó kinga bori müpa domi ricsi

igyekszem gyakrabban bejelentkezni. Ennek megfelelően beszámolok az elmúlt pár napról.

Pénteken délután kilátogattunk kereszpapáékhoz. Finomakat ettünk, nagyokat játszottunk, kellemes este volt, Bori még a mackóját is odaadta nekem, ami nagy szó, legalábbis keresztanyu azt mondta, hogy ritkán válik meg tőle. Fröccs kutyával is haverkodtam, bár közelről elég nagynak tűnt, kicsit megijedtem tőle.

Vasárnap délután pedig Domiéknál gyűltünk össze páran. Hétvégén megyünk síelni, és a lakótársakkal (akikkel egy appartmanban leszünk) egyeztettünk, hogy ki mit visz, ki mit főz. Míg mamáék ezt egyeztették, mi jót játszottunk Borcsival. Ő is nagyon aranyos volt, ölelgetett, puszilgatott. Én is megsimogattam (bár  ezt ő pofonként élte meg) és adtam neki puszit (ez pedig inkább harapásként hatott, a fogaim nyoma még látszott az arcán egy darabig). Lehet, hogy rosszul fejezem ki a szeretetemet?!?!?

Hétfőn mamival és Zsuzsikával kimentünk a Kopaszi gátra és beültünk a Ponyvaregénybe. Míg mamiék csacsogtak, én ismerkedtem mindenkivel és felfedeztem az éttermet (ezzel megzavarva néhány turbékoló párocskát).

Este mama elment Magdi nagyival a MÜPÁba koncertre, így papával pasis este volt. Játszottunk, zenét hallgattunk, még táncoltam is. Erről készült az alábbi videó. (Tegyetek fel fejhallgatót!):
http://www.indavideo.hu/video/WGG_tancol

A bejegyzés trackback címe:

https://woga.blog.hu/api/trackback/id/tr661802360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kristolda (törölt) 2010.03.03. 10:23:02

:):):):):):):):):):):)
A vieók bearanyozták a reggelemet Gáspi!
Nagyon ügyi vagy már igazi nagyfiú!
Ügyes legyél majd a lejtőkön, jó síelést Nektek!!!
Puszil,
Krisztín néni

borisirokay 2010.03.07. 14:36:01

GHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁHÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁSPIIIIIIII!!!!

YOU MADE MY DAY!!!!!!!!!!!!!!!!


süti beállítások módosítása