WGG blogja

Gáspár és Csenge mindennapjai.

Friss topikok

  • borisirokay: Ááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááááá!!!!! (2011.07.29. 11:56) Édesanyámnak!
  • Spory: Drága Rocknagyim! Tudtam, hogy számíthatok rád! :) (2011.04.22. 11:20) Filozófiai kérdések
  • borisirokay: Gáspii, nagyon rendes tőleg, hogy elvitted a szüléket az állatkertbe, ideje volt már... puszii!! (2010.06.04. 15:36) Amerikai nagybácsi
  • borisirokay: macis szerkó roccccccks 4 ever. (2010.04.23. 15:19) Lachtal
  • borisirokay: jó a tollad Gáspi, bár azóta t meg is nőtt jócskán, de te mindig szép vagy lássuk be... (off: all... (2010.04.23. 15:18) Első

Címkék

ábel csenge (1) állatkert (1) allée (1) anna (2) annácska (2) ausztria (1) bábozás (1) bálint (2) benő (2) bölcsi (1) borcsi (1) bori (3) café ponyvaregény (1) campona (1) cards (1) Címkék (4) cirkusz (1) család (5) Csenge (1) csepel (2) danubius hotel (1) december (1) domi (4) első (1) éva (1) fürdés (4) ginus (1) guszti (1) gyurka (1) hajvágás (1) jutka nagyi (4) karácsony (2) kenesei csapat (2) kinga (4) kisvasút (1) laci nagypapa (4) laura (2) lépcső (1) lépés (1) london (1) lovaglás (2) müpa (3) müpás nénik (4) nfl (3) nyaralás (1) orsi (1) ovi (4) pálinka (1) péter (1) polip (1) ricsi (3) ringató (1) sárvár (1) süti (1) szánkó (2) szilveszter (1) szülinap (3) tata (3) tomi (1) tropicarium (1) tűzoltó (1) usa (1) videó (5) vince (2) zsuzsi (1) Címkefelhő

Linkblog

Heti vendégeskedések

2009.10.24. 01:07 - Spory

Címkék: pálinka kinga bori domi vince tomi éva ricsi benő guszti ginus

Elég nagy vendégjárás volt az elmúlt napokban. Még múlt hét vasárnap jöttek Ricsiék papát köszönteni, nameg természetesen a keresztfiukat (~engem) meglátogatni.

Benő már igazi nagyfiú, Guszti pedig a legnagyobb csibész, akivel eddig találkoztam, szóval szerintem jól kijövünnk majd egymással. Bori pedig egy tünemény.

 

Keresztpapival nézzük papit.

 

 

 

 

 

 

 

Na ugye, hogy tüneményes....!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kedden Ginusék jöttek egy spontán látogatásra. Az úgy történt, hogy mama lement edzeni. Mielőtt elindult, felhívta Ginust és miközben beszélgettek, papa bekiáltott, hogy üzeni Tominak, hogy van pálinka, sör és várja szeretettel, hiszen pasis este volt készülőben. Több sem kellett Tomiéknak, kb. 20 perc múlva már itt is voltak. Én kicsit zavarban voltam az érkezésükkor és kellett pár perc, hogy feloldódjak, de a végén nagyon nagy parti lett, móka, kacagás. 

Itt még csak egy kis félszeg mosoly..... 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

....., de itt már nagy a szerelem!

 

 

 

 

 

 

 

Mamival és Ginussal....

 

 

 

 

 

 

 

 

....papival és pálinkával!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Szerdán pedig mi mentünk vendégségbe Domiékhoz, elsősorban azért, hogy Vincét, a Kisherceget láthassuk. Tündéri a legkisebb haverom, szinte el sem hiszem, hogy kb. kilenc hónappal ezelőtt én is így néztem ki. Próbáltam haverkodni vele, de ő leginkább aludt. No sebaj, majd legközelebb...

 

Az én Vince barátom a mamája vállán.

 

 

 

 

 

 

 

2 mama és 2 baba.

 

 

 

 

 

 

 

 

Terpeszkedem. Már szóltam mamiéknak, hogy egy ilyen fotelt kérek otthonra.

 

 

 

 

 

 

 

Haverkodom.

A mózest már majdnem sikerült lerántani. Vince értetlenül szemlélte lelkesedésemet.

 

 

 

 

A vendégségben kicsit kifáradtam. Amikor beültünk az autóba hazafelé, rögtön elaludtam.

A kép a hazaérkezésünk után készült, címe: kidőlve.

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://woga.blog.hu/api/trackback/id/tr11471010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kristolda (törölt) 2009.10.27. 15:48:31

egy egy szavazat a foteles és a kidöltve című képekre.SZTÁR:)nagyon fotogén vagy Gáspi:)

borisirokay 2009.11.01. 13:40:09

valamint az öved is nagyon faszányos, Gáspi fiam!


süti beállítások módosítása